Wednesday, 22 June 2011 08:55


    Niyy lahh Ayah aku ,Aku sygg dia  mcm korang syg bapak korang 



Ini ibu tiri aku , aku pggil dia "Umi"Aku sygg dia mcm arwah mama aku jugak 

Budak niyy pulak adik aku ,bila dia marah mcm HARIMAU ! 



       Nasib baik dia comel mcm kakak nya .
Dia ni pulakk adik tiri aku satu-2nya yg aku ade .Bila dia tak ada aku sunyi
Setiap kali jumpe aku, mesti nak ajak lawan COUNTER-STRIKES .

Dia niy sama mcm aku .Aku dengan dia ibarat ISI DENGAN KUKU .
Ni kakak aku yg paling tua .Dia ni selalu FRUST menunggeng .
.

Ni pulakk abg akuu , Aku suka sangat bergaduh dengan dia 
 Bila jumpe ibarat kan KUCING dengan ANJING !

    Dia ni pulak seorang yg pendiam . Dan dia malu-2 kucing sikit hehe :3 
Dia ni baik hati pastu dah la pandai .


0 lovely notes